Webinar for kommuner om Mit Sygefravær 2.0

Tid: 

30. august 2023 - 8:30 til 10:00

Sted: 

Webinaret afvikles via Microsoft Teams. Link til webinaret udsendes sammen med præsentationsmateriale til alle tilmeldte mandag den 28. august 2023.

Målgruppe: 

Personer, der vejleder borgere i brugen af Mit Sygefravær, fx medarbejdere i Borgerservice eller Kontakt/Callcenter samt kommunale sagsbehandlere på sygedagpengeområdet.

Relateret til:

Tilmelding: 

Du kan tilmelde dig her. Tilmeldingsfrist er søndag den 27. august 2023.

Program for webinaret

  • Velkommen v. Line Mortensen, projektleder, og Brian Perri, implementeringskonsulent, KOMBIT
  • Plan for go-live v. Line Mortensen, projektleder, KOMBIT
  • Demonstration af flows v. Line Mortensen, projektleder, KOMBIT
  • Vejledning og demomiljø v. Brian Perri, implementeringskonsulent, KOMBIT
  • Information vedrørende den nye support v. Brian Perri, implementeringskonsulent, KOMBIT
  • Spørgsmål

Både KOMBIT og Knowledge Cube, der er leverandør af Mit Sygefravær 2.0, vil være til stede til at besvare spørgsmål.

Webinaret optages og sendes efterfølgende til alle tilmeldte. Optagelsen vil desuden blive gjort tilgængelig på Mit Sygefraværs dokumentbibliotek sammen med præsentationsmateriale og et opsamlende spørgsmål/svarark.

Hvis du har input og/eller opmærksomhedspunkter til webinaret, som du mener, at vi bør overveje at have fokus på, er du velkommen til at sende dem til mitsygefravaer@kombit.dk. Her kan du også sende eventuelle spørgsmål forud for webinaret med emnefeltet ”Mit Sygefravær 2.0 webinar”, så vi bedst muligt kan give et fyldestgørende svar. 

 

Kontakt

Seniorkonsulent / Projektleder
3268 0410